Inside of you there is a whole world, different from the one outside me. When I am happy you will find beautiful nature inside me, trees and clear sky. You will find calm blue sea when I am relaxing, & you will find rough desert when I am sad. I also have this stormy wind when I am angry, yet I have the beautiful rosy garden when I am in love. I wish you can choose which of those to always see inside of me, but you should accept them all if you want me, because thats how I am.
I'm imperfect.
No one is.
;)





Love is something you can't touch, but feel it

~

Monday, March 31, 2014

烦。

最近都好烦闷我未来因该踏入的大学。
我终于明白有心无力的那种繁杂心情。
看着爸爸为了工作再加上我想要踏入的大学烦恼真的看了心痛不已。
当初还以为考好成绩就会有奖学金可享用,但怎么也没想到我要的课程并没有如此的优惠。
有奖学金的,学校不怎么好,但学费低。
没奖学金的,学校好,但学费高?
唉,我该如何选择?
我真的不想爸爸为了我的学费烦恼,但我最后的选择会不会影响我未来的计划?
昨天,你那番话又让我心痛不已。
你根本不了解我现在的状况。
一切就让船到桥头自然直吧。

1 comment:

  1. X:昨天,你那番话又让我心痛不已?是说?

    ReplyDelete